Powerwalk





Gick upp klockan 6:45 idag och fick iväg My till skolan och Mimmi fick gå ut och få sin spruta och mat som vanligt! :)
Men sen när jag satte mig på datorn och klockan blev 8 så tänkte jag att jag måste ändra mitt liv, vill ju och det har bara blivit nått som jag tänkt men nu tog jag det vidare till benen! Jag tog en powerwalk upp t järnverk och runt häruppe, 50 minuter tog det i stormen :) Men så skönt nu när det är gjort!
En ordentlig frukost blev det nu också, stekte två ägg, vitaminer i massor, silicea, 2 dl youghurt med rågkuddar och ett glas juice! Känner mig mätt och orkade inte allt heller! :) Ska vänta i tre timmar nu och göra mat då, för nu ska jag börja äta regelbundet och inte efter klockan 18:00 något mer! Ska även ta mig till gymmet och börja sola nu när jag kan! :)



Ska senare idag ringa en massa samtal angående jobb, handla, köpa hårfärg också tänkte jag :) men vet inte vad jag vill ha å håret än?! får väl se :)



Ikväll: Let´s dance
Lördag: gymmet, powerwalk och på kvällen blire fest hemma vid Malin med en massa nytt folk :)


Ha en bra helg alla!<3
puss Becca



Kommentarer
Postat av: Cristel

Åh tusen tack! :)

Färgen som jag har på bilden är en ljusarefärg som är väldigt kall, den innehåller både cendre och lila! Och jag är väldigt ljus i mig själv så därför blir jag jätteljus av den färgen.. Den blir ju inte riktigt vit men naturligt blond! Är man dock mörk i grunden brukar de bli ganska varma i färgen.. men de gånger jag känner mig guldig så använder jag silver schampo & skumtoning med kalla toner i! :)

2010-05-19 @ 12:27:55
URL: http://cristelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0