Lars Winnerbäck 18 Juli


Nästa helg händer så mycket, det kommer bli Lars Winnerbäck, 20 årskalas hemma hos Martina fast Ida fyller år =) Det ser jag fram emot. Ska bli så himla kul. Jag har aldrig vart och festat på Lars Winnerbäck, men de som har vart där har ju haft det skit roligt iaf, så man får se hur kul man själv får det =) Jag ska iaf ha det jävligt skojj. Plus att Alexandra och Sebastian, ungarna, kommer den helgen =) Så jag måste vara hemma och spendera mycket tid med dom, för nu är det länge sen man såg dom.

Ska t Lars Winnerbäck med Linda, Amanda och skulle Martina skjutsa oss, jag kanske fick det på bakfoten eller hur man nu säger. Rätta mig om jag har fel Linda när du läser de ;)


Igår kom mitt ID-KORT också, skit snygg på kortet eller vad ;) Nej men glad att jag har ett nu
så jag vet att jag kommer in iaf, slipper använda det gamla passet sen jag var 12 år iaf!
(som jag aldrig använde ändå)

Ser fram emot :

[  ] 20 årskalas
[  ] Lars Winnerbäck
[  ] Att pappa kommer hem 20/7
[  ] Utomlands ?
[  ] Besök av Alex o Seb
[  ] Kryssa till Åland med de bästa
[  ] Veterinärbesök till Mimmi (sjuk)
[  ] Färgning och klippning
[  ] Stockholm
[  ] Norgetripp?
[  ] Mariebergsskogen med ungarna ( ska ha dom en hel vecka, snacka om skojj)

Kommentarer
Postat av: L

Om bakfoten ;) fast amanda skulle nog inte med iaf, så det blir bara du o jag sofi, hahaha :P

2008-07-12 @ 11:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0