This time I´ll be bulletproof


Idag har jag varit till arbetsförmedlingen och sen blev det ica, apoteket och hälsoaffären för en del handling! Ska börja och käka BUS tabletter, två om dagen! För om några veckor ska jag testa solarium :) På tiden!
Ska iväg till badhuset någon gång då och testa stå solariumet!


Lyssnar på La Roux - Bulletproof ^^, skit bra låt!



• Ska gå runt sjönn idag tänkte jag, får bli efter maten!

• Ikväll ska jag tvätta och kamma hundarna, gött för dom :)


Sen har Malin börjat med sina snygga armband och halsband, ska ta och beställa ett armband av henne lr två ;)
Riktigt snygga är dom! tänk om en annan kunde :)




Kommentarer
Postat av: JENNY

vad är det för tabletter? vad heter dom? :)

2010-02-10 @ 13:18:11
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: JENNY

Ahaa, tack för tipset! :)

Haha, nej, det är löshår ;)

2010-02-17 @ 09:38:59
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0