Torsdag



Idag skulle jag ha vaknat kl sju och gått ut och gått stavgång. Men jag somna om till åtta och gick upp och gjorde mig klar för skolan som skulle börja vid tio. Fick skjuts också ;) så slapp åka cykel, för den är snart trasig!
När man väl kommer till skolan är det skit kul, eller inte. Fy fan ett år till med dessa ?! Drygt som hell . men man får stå ut. Det är inget mer med den saken.


Hade första provet i natur idag också! Det gick bra faktiskt, fast vissa grejer, två saker hade jag inte tränat
på eller skrivit med på fuskpappret vi fick ha med oss..



image21





Nu vill jag ah helgen så man kan festa lite och umgås med sina underbara vänner!
För dom älskar jag jätte mycket! Fast jag kanske inte visar det ofta, men ni finns att
i mina hjärtan, hoppas jag finns i era!

Marknad imorgon, inge godis dock men kanske en karusell eller två ;)           ♥ becka






Kommentarer
Postat av: Madelene

karusell blir det att! :D
och jag älskar dig också!

2008-05-15 @ 19:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0